دن لاک: چگونه سرمایه گذاران سکسب و کارهای مناسب را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند؟
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

یادگیری با دن لاک
سرمایه‌گذار فرشته سرمایه‌گذاری است که سرمایه‌گذاری اولیه را برای استارت‌آپ‌های کوچک و کارآفرینان فراهم می‌کند. سرمایه گذاران فرشته عموماً افراد ثروتمندی هستند که آماده پذیرش مقدار مشخصی از ریسک هستند. آنها انتظار دارند در ازای سرمایه گذاری خود، سهام مالکیت شرکت را دریافت کنند.

خانواده و دوستان می توانند فرشته سرمایه گذار باشند، به خصوص اگر درآمد بالایی داشته باشند. یک سرمایه‌گذار فرشته ممکن است یک سرمایه‌گذاری یک‌باره برای کمک به مراحل اولیه توسعه کسب‌وکار یا یک تزریق نقدی مداوم برای حمایت از شرکت در مراحل دشوار آغاز آن ارائه کند.

شرکت‌ها ممکن است سرمایه‌گذاران فرشته را جذاب‌تر از سایر اشکال سرمایه‌گذاری بدانند، زیرا آنها انتظار کمتری نسبت به سرمایه‌گذاری خود دارند. سایر اشکال تأمین مالی در این مرحله غارتگرانه تر هستند. در اصل، یک سرمایه‌گذار فرشته و شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز متضاد قطبی هستند.

یک سرمایه گذار فرشته می تواند پول مورد نیاز برای تقویت نوآوری و تبدیل آن به رشد کسب و کار را در اختیار استارت آپ ها قرار دهد. دن لوک توضیح می‌دهد که چگونه سرمایه‌گذاران فرشته کسب‌وکارهایی را برای سرمایه‌گذاری پیدا می‌کنند و درک خوبی از نحوه کار این فرآیند ارائه می‌دهند.

سرمایه گذاران فرشته دان لوک
اعتبار سرمقاله: منبع کارتون
دن لوک: سرمایه‌گذاران فرشته به دنبال چه هستند
سرمایه گذاران فرشته به دنبال بازدهی قوی برای پول خود هستند. به طور معمول، سرمایه گذاری های فرشته نرخ بازدهی بهتری نسبت به اتکا به بازار سهام دارند، اما زمانی که با شکست مواجه می شوند، می توانند سطح ریسک بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع سرمایه گذاری ایجاد کنند. تنها 40 درصد از سرمایه گذاری فرشته ها به درآمدزایی می انجامد.

مدیریت
سرمایه گذاران فرشته نیز به دنبال تیم مدیریتی شایسته هستند. آنها باید توانایی رهبری و شواهدی را ببینند که تیم مدیریت قابل اعتماد، شایسته و مراقب است. یک تیم مدیریتی نیاز به داشتن متخصصین در تحقیقات، فروش، حسابداری، تولید و منابع انسانی دارد.

طرح کسب و کار
یک سرمایه گذار فرشته می خواهد یک طرح تجاری کامل و قانع کننده ببیند. آنها برای ورود به بازار هدف به پیش بینی های مالی، برنامه های بازاریابی و برنامه هایی نیاز دارند. آن‌ها می‌خواهند در شرکت‌هایی با چشم‌انداز توسعه‌یافته از آینده، از جمله جزئیات چگونگی رشد کسب‌وکارشان، شرکت کنند.

آماده برای سرمایه گذاری
سرمایه گذاران از این نوع خواهان یک موقعیت مالکیت سهام در شرکت هستند. گاهی اوقات، سرمایه گذاران فرشته وام مستقیم می دهند، اما این به اندازه درخواست سهام اقلیت رایج نیست. کسب‌وکارها باید راه‌اندازی شوند تا امکان سرمایه‌گذاری فراهم شود و صاحبان کسب‌وکار باید آماده باشند تا سطحی از کنترل را کنار بگذارند. سرمایه گذاران فرشته معمولاً خواهان توافق نامه های رسمی هستند که شرایط سرمایه گذاری آنها را مشخص کند.

مشارکت فعال
سرمایه گذاران فرشته اغلب به دنبال فرصتی هستند تا زمان خود را برای کمک به موفقیت یک تجارت اختصاص دهند. آنها ممکن است در سمت مربیگری قرار گیرند، در هیئت مدیره خدمت کنند یا نقش فعال تری در تیم رهبری داشته باشند. مشارکت در این راه به این معنی است که یک سرمایه گذار فرشته می تواند سرمایه گذاری خود را پیگیری کند.

یک استراتژی خروج کارآمد
سرمایه گذاران فرشته باید انواع استراتژی های مرتبط با خروج از شرکت را ببینند. آنها همچنین باید یک تحلیل ریسک جامع را ببینند. بسیاری از سرمایه‌گذاران فرشته صبور هستند و می‌توانند چندین سال برای بازگشت منتظر بمانند، اما همه آنها یک برنامه زمانی برای دریافت پول خود می‌خواهند.

سرمایه گذاران فرشته به چه بخش هایی جذب می شوند؟
به طور کلی، شرکت های فناوری از انواع مختلف بیشترین توجه را از سوی سرمایه گذاران فرشته دریافت می کنند. این شرکت‌ها بیشترین احتمال را دارند که نرخ رشد بالایی را تجربه کنند، اگرچه ممکن است سرمایه‌گذاری‌هایی با ریسک بالا نیز باشند. شرکت های اینترنتی و نرم افزاری بیشتر سبد سرمایه گذاران فرشته را به خود اختصاص می دهند. بعد از آن مراقبت‌های بهداشتی است و موبایل و مخابرات پس از آن سقوط می‌کنند. شرکت‌های بخش صنعتی نرخ سرمایه‌گذاری کمتری دارند و پس از آن محصولات الکترونیکی و مصرفی قرار دارند. خدمات در پایین است.

اگر شرکت شما در انتهای لیست اولویت‌ها قرار دارد، امید خود را به دریافت بودجه سرمایه‌گذار فرشته از دست ندهید. داشتن یک طرح عالی، یک طرح تجاری قابل اجرا، و راهی برای خروج سرمایه گذار با پول خود به شما کمک می کند فردی را جذب کنید که بتواند به کسب و کار شما رونق بخشد.

سرمایه گذاران فرشته چقدر کمک می کنند؟
هر سال، سرمایه گذاران فرشته بیش از 20 میلیارد دلار به استارت آپ های ایالات متحده اختصاص می دهند. 225000 نفر در دو سال گذشته سرمایه گذاری فرشته انجام داده اند.

به طور کلی، سرمایه گذاران فرشته در محدوده شش رقمی سرمایه گذاری می کنند. اگر می خواهید یک سرمایه گذار فرشته به شما 100000 دلار بدهد، ارزش شرکت شما باید حدود 400000 دلار باشد. زمانی که نوبت به انجام یک معامله مطلوب می رسد، به دست آوردن یک ارزش گذاری محکم برای شرکت شما کلیدی است.

درک بازی
بسیاری از کسب‌وکارها ممکن است باور نداشته باشند که واجد شرایط پذیرش سرمایه‌گذاران فرشته هستند، اما اگر از قبل یک برنامه رشد قوی و ارزش‌گذاری شرکت خوب داشته باشند، ممکن است بتوانند این بودجه اولیه را دریافت کنند. دن لوک از شرکت‌ها می‌خواهد که بدانند چگونه سرمایه‌گذاران فرشته ممکن است آنها را بیابند تا ارزش بیشتری برای دنیای تجارت ایجاد کنند.

https://foxchronicle.com/dan-lok-via-foxchronicle-com/





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: